Niki Moves

Avagy mit csinál Niki? Terepfutás : jóga : aszfaltfutás : erősítés : regeneráció

Pihenőnap és bakasana

Tegnap pihenőnap volt. Na nem azért, mert csütörtökön olyan nagyokat pihennék, hanem épp ellenkezőleg: mert csütörtökön nem lenne időm edzeni.  Így ezen a napon nem futok a héten. Helyette több órát tartok egymás után, amiknek kb. 60 %-át magam is csinálom, azaz akkor sem lótuszülésben dirigálok, míg a vendégek egy lábon állnak. Aztán délután jógáztam egyet. Sosem próbáltam súlyzóval jógázni, de adtam neki egy esélyt, és most pont jól is esett egy rövid gyakorlás, illetve figyeltem arra, hogy sok lábmunka ne legyen benne. Külföldi fizetős oldalakon vagyok regisztrálva, ott próbálok ki ilyeneket. Az óra elején mondta a nő, hogy kicsi súlyzót használjunk, mert nem az izomépítés, hanem a magas ismétlésszám a cél, és a fél kilós súlyzót javasolta, de azt hiszem, simán mehetett volna a kilós is, annyira azért nem volt kemény a dolog. Pont jó egy pihenőnapra.

Ma pedig a reggeli, futóknak szóló óra után szauna, közben versenyek és frissítések megtárgyalása Bernivel, majd autózás a Garmin forgalmazóhoz. Egyrészt kaptam egy frankó fekete Garmin pólót, másrészt megbeszéltük, hogy jövő héten visszaviszem tesztelésre az órámat, mert mostanában fél akksinál 8 vagy 10 km-nél kikapcsol, azaz simán cserben hagy az erdő közepén, én meg próbálom újraindítani hóesésben, esőben, hidegben, közben ácsorgok és idegrángást kapok. Sajtburger (mert tudtam, hogy késői ebéd lesz), és másfél óra ashtanga itthon. Gyurit megkértem, segítsen már a hátam mögé állni bakasana (crow) pózban, mert szerintem erőből simán meg tudom csinálni, de félek a bajos csuklóm miatt, legfőképpen pedig a pofáraesés magas esélye tart vissza. Jó volt, hogy segített. Így sikerült is, nem csak egy pillanatra, hanem szépen, merthogy nem féltem magasra emelni a fenekemet. Másoknak ez olyan könnyű, nekem meg egyszerűen elakadt ez a póz. Tudom a technikáját, megvan az erő, és mégsem. De így, hogy ott állt mögöttem, érdekes módon ment. Örömömben ugráltam egy díszeset Gyurinak. Az is sokat hozzáadott, hogy éppen ő segített benne, nem egy oktató, nem a fal, hanem a férjem... Aztán folytattam a gyakorlást, és pár perccel később szépen sikerült egy fifikásabb parshva bakasana (side crow) is. Olyan variáció, amit eddig meg se próbáltam, mert úgyse megy. Ennyit az önbizalomról, meg hogy mi minden dől el valóban fejben.

Este pedig közös futóiskola edzés, Run & Core címen, aztán pizza. Kíváncsian nézek elébe, mert nem a legjobb ötlet pont egy ilyen futótechnikai edzés előtt erőset jógázni, de most volt időm, energiám, kedvem.

Aztán holnapra 3 óra terep van kiírva. Erről most nem mondok semmit. Nincs hozzá kedvem, a múlt hétvége fényében. Pedig most is lesz hó, csak taposná le valaki előttem, ne érjen lábszárközépig... Erről az esetről, pontosabban a szombati napról íme egy fotó. Itt még mosolyogtam... De a tempómon látszik, hogy mi volt a terepen.

img_2710.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nikimoves.blog.hu/api/trackback/id/tr7813692648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Niki Moves

Terepfutás, jóga, aszfaltfutás, erősítés, regeneráció - majd kezdd elölről

Jóga sportolóknak Facebookon

Címkék

air yoga (1) alpok (2) Altra (2) ashtanga (1) aszfaltfutás (8) ausztria (1) belső utazás (6) beszámoló (4) betegség (4) boka (6) boldogság (11) Börzsöny (11) bringázás (5) Budai-hegység (5) calisthenics (1) catcalling (1) Cortina Trail (1) Dolomitok (2) drop (2) edzés (31) edzésterv (4) elmélkedés (21) erdő (8) erősítés (7) esés (2) fájdalom (9) fejlődés (8) felfedezés (1) fenyves (2) fjord (1) flow (4) fokozó (5) folyó (2) frissítés (4) futás (42) futás barátokkal (7) futás nélkül (6) futás télen (14) futócipő (7) futópad (4) futótechnika (4) görgő (1) Görögország (2) Halama Levente (1) hegyek (7) hegymászás (3) hétköznap (2) (5) hot yoga (1) icebug göcsej (4) Inov8 (3) instagram (2) instant túra (2) jég (2) jóga (17) kaland (1) Kanada (2) kérdések (1) kérdezz-felelek (1) készülés (4) kihívás (3) Kőszegi-hegység (2) közös futás (7) lista (3) Lubics Szilvia (1) Mátra (3) Mátrabérc (6) Mecsek (1) motiváció (12) napirend (1) nemszeretem (1) Nemzeti Park (1) off-season (4) offroad (1) OKT (2) Olaszország (1) Panoráma Trail (1) pihenőhét (4) Pilis (5) pulzus (11) pulzuskontroll (14) Québec (1) regeneráció (10) Retyezát (1) Románia (1) Run&Core (1) saját testsúlyos edzés (1) sár (9) sérülés (7) SMR henger (1) Spartathlon (1) szabadság (12) szarvasbőgés (1) Szentlászló Trail (3) szomorúság (5) tájékozódás (2) tajga (1) tél (7) teljesítménytúra (3) tempófutás (2) terepfutás (36) természetvédelem (3) teszt (1) Teva (1) tundra (1) túrázás (8) ultrakék (1) utazás (5) UTH (5) vadászat (1) vadkemping (2) változás (2) változatosság (9) verseny (14) verseny előtt (4) verseny után (1) vinyasa flow (1) vtm (3) zéró drop (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása