Niki Moves

Avagy mit csinál Niki? Terepfutás : jóga : aszfaltfutás : erősítés : regeneráció

Nekem is könnyű

Neked könnyű, te bírod a meleget. Patakokban csurog le a víz a hátamon, miközben egy lábon egyensúlyozok.

Neked könnyű, te hajlékony vagy. 16 évesen a lábszáramat tudtam elérni, ha lehajoltam.

lrm_export_661884946758801_20190127_175155133.jpeg

Neked könnyű, nem csúszik a kezed. A karom és a hátam minden egyes izma megfeszül, hogy a kezem ott maradjon.

Neked könnyű, te erős vagy. Három évembe telt, mire meg tudtam tartani a varjúpózt.

Neked könnyű, te ráérsz. Munka előtt, hajnalban jógáztam, mert munka után jógaórát tartottam és futottam.

Neked könnyű, vékony vagy. Ha nem spiccelek a lábfejemmel, minden képen egy pufi törpének nézek ki.

Neked könnyű, te tudod mit kell csinálni. Millió hülyeséget csináltam már, mielőtt elmentem az oktatóképzésre.

Neked könnyű, van erre hely otthon. Az ágy előtti kis szőnyegen jógáztam, amin a kutya épp elfér.

Neked könnyű, te kitartó vagy. Tíz éve voltam jógaórán először, és évekig vissza se néztem, mert hülyeségnek gondoltam.

Neked könnyű, te nő vagy, nyitottabb a csípőd. A 90 fokos terpesz volt a maximum, amit ki tudtam préselni.

Neked könnyű, hajlékony a gerinced. Két porckorongomban nincs folyadék és ezért nem tartanak, iszonyú fájdalmak közt kellett ezt megtudnom, és azt is, hogy már nem is lesz bennük folyadék.

Neked könnyű, te szeretsz jógázni. Igen, szeretek jógázni! És ezért nekem valóban könnyű.

*

A szöveghez az ihletet Csanya adta, aki hasonló, már klasszikusnak számító írást adott közzé a terepfutással kapcsolatban. Ezt itt olvashatjátok el.

enlight385.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nikimoves.blog.hu/api/trackback/id/tr5714977438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Niki Moves

Terepfutás, jóga, aszfaltfutás, erősítés, regeneráció - majd kezdd elölről

Jóga sportolóknak Facebookon

Címkék

air yoga (1) alpok (2) Altra (2) ashtanga (1) aszfaltfutás (8) ausztria (1) belső utazás (6) beszámoló (4) betegség (4) boka (6) boldogság (11) Börzsöny (11) bringázás (5) Budai-hegység (5) calisthenics (1) catcalling (1) Cortina Trail (1) Dolomitok (2) drop (2) edzés (31) edzésterv (4) elmélkedés (21) erdő (8) erősítés (7) esés (2) fájdalom (9) fejlődés (8) felfedezés (1) fenyves (2) fjord (1) flow (4) fokozó (5) folyó (2) frissítés (4) futás (42) futás barátokkal (7) futás nélkül (6) futás télen (14) futócipő (7) futópad (4) futótechnika (4) görgő (1) Görögország (2) Halama Levente (1) hegyek (7) hegymászás (3) hétköznap (2) (5) hot yoga (1) icebug göcsej (4) Inov8 (3) instagram (2) instant túra (2) jég (2) jóga (17) kaland (1) Kanada (2) kérdések (1) kérdezz-felelek (1) készülés (4) kihívás (3) Kőszegi-hegység (2) közös futás (7) lista (3) Lubics Szilvia (1) Mátra (3) Mátrabérc (6) Mecsek (1) motiváció (12) napirend (1) nemszeretem (1) Nemzeti Park (1) off-season (4) offroad (1) OKT (2) Olaszország (1) Panoráma Trail (1) pihenőhét (4) Pilis (5) pulzus (11) pulzuskontroll (14) Québec (1) regeneráció (10) Retyezát (1) Románia (1) Run&Core (1) saját testsúlyos edzés (1) sár (9) sérülés (7) SMR henger (1) Spartathlon (1) szabadság (12) szarvasbőgés (1) Szentlászló Trail (3) szomorúság (5) tájékozódás (2) tajga (1) tél (7) teljesítménytúra (3) tempófutás (2) terepfutás (36) természetvédelem (3) teszt (1) Teva (1) tundra (1) túrázás (8) ultrakék (1) utazás (5) UTH (5) vadászat (1) vadkemping (2) változás (2) változatosság (9) verseny (14) verseny előtt (4) verseny után (1) vinyasa flow (1) vtm (3) zéró drop (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása